srijeda, 02.09.2009.

sapunica, kažu

Image and video hosting by TinyPic
Kao i svake godine do sad, i ove sumoji roditelji otzputovali na odmor na Jadran. 10 dana je predamnom, 10 prilika za nezaboravan provod, 10, tada mi se činilo, dugih noći i dana. Otputovali su napokon, a ja sam se bacvila na pripremanje roštilja. Kolač se peče, meso je spremno, kiflice su još vruće... još samo nedostaje ekipa... ali ubrzo stiže i ona. Jedan po jedan, pojavljuju se, spremni za akciju i ludi provod... no nisam mogla ne primjetiti da, iako ekipa cijelo vrijeme pristiže, i iako su se tamo našli gotovo svi meni zaista dragi pijatelji, njega nema. Šaljem po ruku:
„ej, pa di si ti? Roštilj se hladi a piva grije...“
„hej, ne mogu doći, cijeli dan sam rintao, krepan sam... oprosti“- stigao je odgovor i gotovo upropastio ostatak večeri. Ipak, nisam to mogla dozvoliti. Obećala sam dobar provod, to će i dobiti. Uzela sam karte, potočila svima piće i počela drinking game. Dobro smo se proveli i odosta popili. Noć polako odmicala, ekipa se povlačila u osamu po dvoje, samo smo ja i Mario ostali vani pričati. Oduvijek smo potpuno otvoreni jedno prema drugom, ponašao se prema meni više kao prema prijatelju, nego prema curi. Tu večer smo razgovarali, kao i obično, o curam i dečkima, dijelili savijete i razmjenjivali iskustva. Kao je noć odmicala, ekipa jepozaspala, a nas dvoje smo dočekali zoru. Skuhao je kavu i nastavili smo razgovor, ako kakav stari brčni par.
„a gdje ti je Marko“-pitao je. Znao je da smo se nas dvoje spetljali i da se povremeno podružimo.
„a nije mogao doć. Vjerojatno je zano da ti neće doć Irena, pa nije htio da ti budeš sam“-našalila sam se.
„eh, Malena, kad bi bilo više cura kao ti... kad bih s drugima samo probao pričat o čemu sam s tobom noćas... pa možeš si zamisliti reakcije“-nasmješio se i zagrlio me, onako prijateljski.
Ekipa se polako budila, pripremila sam doručak i ispratila ih polako. Došlo je vrijeme da se i ja odmorim. Cijeli dan priprema, neprospavana noć, malo alkohola i puno feštanja kumovali su poštenim umorom. Istuširala sam se i legla u krevet. Probudila me poruka negdje oko 3 sata:
„oprosti što nisam došao sinoć... kako je bilo?“-Marko. Nasmijala sam se onako za sebe, bilo mi je drago što me se sjetio.
„sve u svemu, dobro je ispalo. „-odgovaram i bacam se na pospremanje kuće. Dovela sam polako sve u redi odlučila se posvetiti sebi. Duga topla kupka, film i kapuccino. Opet mob. Marko:
„mogu doć?“- pita... hmmm, teškog li pitanja.
„naravno“-odgovaram sa osmjehom. Izvalila sm se u fotelju i čekam. Za nepunih 5 minuta (to mi još nije jasno kako??) čujem zvuk motora i izlazim van... skida kacigu, prima oko struka i poljubi. Ljubi me dugo, pritišće uz sebe. Dolazimo u kuću, točim mu piće i razgovaramo onako neobavezno. Sjeda pored mene na kauč počinje me ponovno ljubiti. Dodiruje me nježno kao da proučava neku neprocjenjivu umjetninu. Zavlači ruke pod moju majcu i prelazi prstima po trbuhu. Ljubim ga po vratu, nosnice mi draži njegov parfem (od muškog parfema poludim), noktima mu prolazim po leđima... svlači mi majcu i grudnjak, uzima sise u ruke i lagano gnječi, uzima bradavicu u usta i draži ju jezikom. Gricka jer zna da me upravo to izluđuje.
„ A, nisi fora“- nasmijem se i svlačim njegovu majcu. Ljubim gapo trbuhu i prsima, dok se moji prsti svađaju sa njegovim remenom. Pobjeđuju i lagano se uvlače unjegove bokserice. Ovijam prste oko njega, lagano ga drkam i izvlačim na slobodu. Svaki put me iznenadi svojom veličinom. Spuštam se i uzimam ga u usta. Uživam u dodiru glavića sa mojim jezikom, ližem ga polako i nježno, pa brzo žestoko. Komadić po komadić nestaje u mojim ustima. Stenje potiho i prepušta se mom nestašnom jeziku. Nestaje u mojim ustima i ponovno ne pojavljuje, jednom rukom ga drkam, a drugom lagano dražim njegova jaja. Prekida me dajući mi do znanja da ne želi tako brzo prekinuti igru. Poljupcima se spušta sa mog vrata na grudi, preko trbuha do nje. Jezikom ocrtava put do klitorisa, liže polako i dugim pokretima. Dovodi me do ludila. Val zadovoljstva se širi mojim tjelom, potresa me poput struje. Podiže se prema meni i ljubi me strastveno. Polako ulazi u mene, stavljajući ga centimetar po centimetar, pazeći da mi ne nanese bol.prima me za struk i ulazi u mene sve žešće. Noktima mu grebem leđa, nogama ga obuhvaćam i pritišćem bliže k sebhi, dublje u sebe... jednu ruku spušta na moj klitoris i masira ga. Ludim. Ponovno me obuzima ona poznata ugoda, grizem ga za rame i zarivam mu nokte u leđa... izvlači se iz mene i svšrava mi na trbuh... liježe preko mene i ljubi me nježno. Naslanja glavu na moja prsa a prstima prelazi po mom boku. Mrsim mu kosu i uživam u trenutku. Sjeda i pali cigaretu, ja otpijam piće do kraja, ležim i samo ga promatram. Nevjerojatna mi je pomisao da ga imam. Povremeno, doduše, ali imam ga. Ne razmišljajući ga pitam :
„reci mi samo, gdje si dovraga naučio kako biti tako jebeno dobar?“-i gotovo iste sekunde požalim.
„uz tebe“-odgovara uz osmjeh. Poljubi me i zagrli. Na TV-u je svirala neka dosadna muzika, a mi smo ostali lješkariti, obasjani samo mjesečinom što nas je čitavo vrijeme promatrala kroz prozor.

- 22:19 - komentari (22) - print - sapunica, kažu -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.